21 Ocak 2012 Cumartesi

ÖRGÜLÜ GÜNLER

     Merhaba blog dünyasının acemi kişiliği ben 2.postumla sizinle birlikteyim.Kaç haftadır koşturmaktan pek yeni tasarımlar yapamadım.Malum havalar soğudu.Çok üşüyen ben aldım elime iplerimi başladım çalışmaya.Kışın vazgeçilmez etkinliği bizi sımsıcak tutacak örgüler tabi ki.Oyüzden paylaşmak istedim.


                                             Bi şapka örmekle başladım işe:)










       Ufak ayrıntıları çok seviyorum.Oyüzden de gördüğünüz üzere hemen süsünü de konduruverdim şapkamın .


      Bu da yeni örgüm sevgili 'inanırsak olur bence' de görmüştüm bayıldım hemen kendime güzel bi boyunluk örmeye karar verdim sıcacık tutsun benı diye bakalım nasıl olacak :)


şişlerimde çok güzel değil mi?

şimdilik benden bu kadar :)


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder