21 Mart 2012 Çarşamba

NASIL KİLO VERDİM?

  
 Ee malum yaz geldi arkadaşlar.Her bayanın sıkıntısı fazla kilolardan kurtulmak dosyasına ben de el atmış bulunmaktayım.Kendi yaptıklarımı paylaşmak istiyorum .

  Ben  yediklerime dikkat ederek 6 kilo vermiş bulunmaktayım.Bu süreç benim için çok zor olmadı.Aslında diyetti spordu herkes gibi beni de çok zorluyordu ama; bu sefer çok hırslandım ve güzel sonuçlar aldım.Herkesin bildiği şeyleri yaptım aslında.Biraz bunlardan bahsetmek istiyorum.Daha önce diyetisyene gitmiş biri olarak yememem gereken şeyleri iyi biliyorum:)

Öncelikle ne yemiyoruz ,içmiyoruz:
  • Asitli ve şekerli içecekler
  • Kızartma
  • Cipsler
  • Çikolatalar ve tatlılar
  • Beyaz şeker
  • Yağlı çerezler vs.

 Ben ise ne yedim ne içtim:


    İşte en büyük sırrım bu çay 'LİPTON BEŞİ BİR ARADA' .İçerisinde mate,biberiye,yeşil çay,funda otu,kekik var.Bazı çaylar gibi içerisinde sinameki olmadığı için daha masum geldi bana.Sinameki otunun sürekli içilmemesi gerektiği gibi şeyler duymuştum.O yüzden dikkatli olmakta fayda var diye düşünüyorum.Bağırsak florasını tamamen bozmayalım değil mi?Günde en az 2 fincan içtim en fazla 3 fincan.Bitki çayı da olsa aşırı tüketmemek gerek.Bağırsak sorunum çay sayesinde düzene girdiğini rahatlıkla söyleyebilirim.Şişkinlik diye tabir ettiğimiz sorunlarımdan da kurtuldum haliyle.Başka bi güzellik de farkettim zayıflamakla alakası yok ama;kekiğin antibakteriyal etksinden diye düşünüyorum eskisi gibi sivilcelerim de yok artık .Daha bu çayı bırakmam artık diyorum nasıl zayıfladın böyle diyenlere de tavsiye ediyorum.Tecrübeyle sabitledim.
 
        Ee başka neler yaptım?

  Mesela kahvaltı da light peynir tükettim.Tabi ki o meşhur kibrit kutusu büyüklüğü:)               Benim peynirim  de bu .    

  Beşi Bir Arada Çayımı da içtim tabiki de kahvaltıda.Normal çay içmemeye çalıştım şeker almamak için.İçtiğim zamanda esmer şeker kullandım.Kahvaltı da peynirimle birlikte domates,biber,2 dilim kepek ekmek,3-4 adet zeytin yedim.

  Bunun dışında 3 ana öğün yedim.3 de ara öğün.Ana öğünlerde sebze yemeği,yoğurt,salata,ızgara gibi şeyler yedim.Tabi bunları bi öğünde yemedim :))Ara öğünlerde bitki çayımı içtim,meyve yedim.Meyveleri de yerken dikkat etmek gerekiyor.Malum meyvelerde de şeker bulunmakta.


   Bu arada ufak ufak egzersizler yapmaya da çalıştım.Evin içinde de  olsa fazladan adım atmaya çalıştım.Kalkıp kalkıp evin içinde gezindim.Aynanın karşısına geçip hareketler yaptım.Dans etmek de kalori harcamada iyi bir yöntem hem de eğlenceli değil mi bayanlar? 
  
  Aslında bunlar hepimizin bildiğimiz basit şeyler.Mühim olan uygulamak tabiki de.Ben baya bi hırslandım bu dediklerime dikkat ederek 6 kilo verdim çok zorlanmadan.Bi 3-4 kilo daha vermek istiyorum.İşallah böyle devam eder.Önemli olan istemek bunu kendime gösterdin.İtiraf etmek gerekirse arada kaçamaklar da yaptım ama bi sonra ki öğünlerde dengeledim.Anladım ki istersek yapabiliyormuş insan.

   BENCE SİZ DE YAPABİLİRSİZ.DENEMEYE DEĞER
                                   
                                         KENDİMİZİ BAHANELERDEN KURTARALIM YETER:))

 

5 yorum:

  1. merhabalar bende 10 kg vermek istiyorummm
    ama körolası boğaz tutabilirsemm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bende oyle diyordum dıyetısyene gıttım,spor salonuna da ama istedıgım basarıyı alamadım.bu sefer kendi kendime hırs yaptım.boşuna dememişler istemek başarmanın yarısıdır diye.zzayıfladıkça aynadaki görüntümü çok sevdim aynanın önünden gelebiliyorum.yardımcı olmaya çalışırım isterseniz:)

      Sil
  2. süperrr bravooo:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma
    sevgiler
    çekilşimde var
    http://www.duygusenyurek.com/2012/03/ilk-hediyem-giveaway.html

    YanıtlaSil